Förlovning och förlovningsringar!

Har suttit och kollat runt på förlovningsringar på nätet. Och NEJ jag ska absolut inte förlova mig, men däremot ska en vän/arbetskollega till mig göra det innom en snar framtid.
Själv har jag lite blandade känslor för det där med förlovning. Självklart vill jag förlova mig och ha världens drömbröllop som alla tjejer vill, i framtiden. Men jag skulle aldrig någonsin gå och förlova mig bara sådär. Tycker allt för många går och förlovar sig bara för att det typ är tufft och "alla andra gör det". Nej för mig betyder förlovning något jättestort och det innebär i min värld att man ska gifta sig inom en snar framtid. Inte nödvändigtvis inom det året men iaf ha planer på det. Den man förlovar sig med ska man känna att man vill gifta sig med och leva resten av sitt liv med. Sen kan självklart saker hände på vägen men det är så man ska känna just då, anser jag. Jag är väldigt gammeldags av mig när det gäller sånt där.
Samtidigt så är det ju en dröm att ens älskling ska komma med en ring och vilja förlova sig, iaf om några år :)
Sen så är det självklart att har man hus/lägenhet tillsammans och allt det där så ska man ju inte stoppas för att göra ett sånt steg i livet :) För det är ju faktiskt hur romantiskt som helst.

Jag vill iaf gratulera Malin i förväg för den dagen som komma skall :)

Hur som helst så tittade jag iaf och hittade en bra sida med förlovningsringar som heter Andessons Guld.
Hittade tre jättevackra ringar där. Två i guld och en i silver. Är ju typen som bara använder guld men hade jag varit sån som endast använder silver hade jag helt klart velat ha den. Dom är sååå vackra... Vad tycks? Kommentera gärna.

1.

Ca. 5 000 kronor




2.
Ca. 18 000 kronor




3.

Ca. 24 000 kronor



Kommentarer
Postat av: André

Gah vilka priser. räcker det inte med en ring för några hundra, en puss och "jag älskar dig" haha.

2009-01-13 @ 23:29:36
Postat av: Anonym

Haha nej verkligen inte, den ringen ska man ju ha resten av sitt liv :) Förhoppningsvis. Hahah

2009-01-14 @ 11:46:08
Postat av: Storasyster

Jag skulle lätt ta den i vitt guld. Jiis vilken fin!!

2009-01-15 @ 19:27:47
URL: http://fancica.blogg.se/
Postat av: malin

Hihi vad SÖT DU ÄR GUMMAN!!!!!!!!!! :) PUSS!

2009-01-21 @ 22:41:49
URL: http://frokenmini.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0