Linda <3

Idag har jag umgåtts med Linda precis hela dagen. Först möttes vi i Tumba för lunch på Bistron plus lite shopping åt Agnes. Hon köpte två små mössor till henne, en i babyrosa och en vit. Jättesöta :) Sen efter det åkte vi hem till henne och fikade och pratade en massa enda till klockan fem då jag begav mig hemåt.

Idag är det exakt en månad kvar till Agnes förväntade ankomst (16e september). Linda och Thomas har gjort sitt bästa för att förbereda allting och det har dom gjort superbra. Dom har precis allt som behövs och allting är helt bedårande. Precis varenda litet klädesplagg som dom har införskaffat åt lilltjejen är så jävla söta så man dör. Och idag fick jag se den nyinköpta sängen som Lindas mormor har varit snäll och sponsrat dom med. Den var nog finast av allt. Helt perfekt. Helt i min smak. Hon kommer sova som en liten prinsessa i den. Därför var jag även tvungen att fotografera den. Även Lindas kagge fastnade på två foton :) Hon är så himla fin i sin mage. Är så förväntansfull och ivrig på att hon ska föda. Jag vill gosa med lilltjejen nu ju, ja menar, finns det nått som doftar så gott som lukten av en liten baby?

Visst är den fin? :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi vad söt du är gumman:) Du får mysa hur mycket du vill med lilltjejen sen:)Hon vill nu mysa med dig med:=) Älskar dig gumman:)

2010-08-16 @ 21:03:00
Postat av: Martina

Vad gullig du är hjärtat! Älskar dig me <3

2010-08-17 @ 08:45:55
Postat av: Malin

Åh va fiiint :) När ska vi ses gumman? Saknar dig? Så du kan få mysa me Leija också! =)

2010-08-17 @ 08:48:18
URL: http://inwe.se
Postat av: Martina

Ja vi måste ses snart (som jag inte sagt det förut?)

men på riktigt så måste vi verkligen det. Usch vi båda två är så dåliga på att boka in saker. Men istället för att jag ska åka hela vägen ut till skogen så kanske vi kan boka in en lunch i södertälje en dag jag är ledig? Tillåter Leija det? :) eller blir hon ledsen då? :)

Saknar dig med. PussPuss

2010-08-17 @ 17:36:56
Postat av: Malin

Vore kanon o baka ihop ju! Du kanske kan komma ut när jag ska ha storbak veckan innan leijas dop =)



Närå hon tillåter nog en lunch i södertälje =)

2010-08-17 @ 20:49:23
URL: http://inwe.se
Postat av: Malin

Ja det låter kanon :) Nu spikar vi det :)



PussPuss

2010-08-18 @ 08:58:35
Postat av: mormor

ungefär så såg det ut när mamma Lena föddes! <3

2010-08-27 @ 16:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0