Made by Donzo..

Jag börjar snart tro att min hund är satan, eller så försöker han bara driva mig till vansinne. I förrgår när jag och älsklingen ligger och tittar på OC (går igenom alla avsnitt igen) så kommer Donzo in från baksidan, helt lerig och trampar runt i soffan och på mattan. Blev sådär måttligt nöjd men kunde inte förstå vad han blivit lerig ifrån då det var relativt torrt ute. Så vi går ut och tittar och upptäcker en grop, nästan 20 centimeter djup som våra lilla prins har grävt upp. Undrar om han tänkte gömma sitt ben där eller nått? Inte så kul iaf för nu måste vi slänga i jord där och sen hälla på nya gräsfrön. Tur för Donzo att han är extremt älskad här hemma, annars hade han åt ut med huvvet före..

 

 

This is his masterpiece ;D


Kommentarer
Postat av: mormor

han behöver stimulans. lek kurragömma i skogen eller lär honom att gå godisspår. kram

2010-08-02 @ 16:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0