Min prins är sjuk...

Börjar bli lite orolig över min Mr Prins nu :( Jag berättade ju i det tidigare inlägget om hur han spydde hela natten av och till. Idag är han så låg, så ledsen. Det är absolut inte likt Donzo. Alla som känner honom vet gott och väl att han är precis överallt, hela tiden. Sitta stilla är inte hans grej riktigt. Hela hans tillvaro består av lek. Förutom idag! Han vägrade att gå ut, så halv två fick jag tvinga honom att gå ut och göra sina behov. Han kissade i princip ingenting, han måste vara helt uttorkad. Jag har försökt tvinga i honom vatten men det går bara inte. Hur tvingar man i en hundvalp vatten? Han vill heller inte ha mat. Han ligger bara inne i vårat sovrum och sover och har gjort det hela dagen. Det är inte heller likt honom, i vanliga fall ligger han gärna ute på baksidan i solen halva dagen och den andra halvan tillbringar han vid min sida, vad jag än gör. Tittar jag på tv ligger han bredvid mig, viker jag tvätt i badrummet ligger han på badrumsmattan och tittar på osv..

Vad ska jag göra? Hur länge bör vi vänta innan vi åker till vetrinären? Min lilla prins :(

Se bara hur mager och ledsen han ser ut? Han har spytt upp precis allt så
man kan verkligen se hans revben nu... :(


Kommentarer
Postat av: Malin

Om han inte dricker bör ni nog åka senast imorn!! Maten är ingen katastro, men vattnet är värre! <3

2010-08-13 @ 15:49:10
URL: http://fancica.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag vet, det är därför jag är orolig. Men har lyckats få i honom vatten med en vattenflaska med pip. Kollar på sex and the city, så mellan varje avsnitt går jag in och ger honom vatten. han verkar faktiskt liite piggare nu :)

2010-08-13 @ 16:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0