Söndag!

Idag är det söndag. Det är förhållandernas dag. Söndagar är till för att antingen ligga hemma och vara bakis och tycka synd om sig själb, eller så är dom till för alla par som ska mysa framför en bra film och äta massa god mat. Det är precis vad jag och min älskling ska göra idag. Vi har knappt setts på hela helgen. I fredags var han nämligen ute med några vänner medan jag var hemma och kollade på sex and the city och försökte kurera mig. Igår jobbade jag till fyra och efter det träffades vi en snabbis innan han åkte till Mariefred för att spendera kvällen med sin familj i form av en kräftskiva. Jag däremot begav mig till mamma för en mysig kväll bara vi två. Vi blandade cosmopolitan och satt och snackade skit. Sen kollade vi på Avatar en stund, dvs tills jag somnade :)

Ikväll efter jobbet ska jag och älskling äta sushi och titta på O.C.

Förresten, ni alla suger på att kommentera! Så KOMMENTERA MERA! Allt blir så mycket roligare då :)




Lunchen är slut. Dags att återgå till arbetet.

Kommentarer
Postat av: mormor

jag kommentterar och kommenterar. Men jag tycker att det är så att ingen läser det.

2010-08-16 @ 14:41:59
Postat av: Martina

Ja jag vet mormor, du är den enda duktiga på det :) <3

2010-08-17 @ 08:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0