Tillbaka till verkligheten...

Efter fyra underbara veckors semester är det nu dags att återgå till verkligheten. Igår var första dagen på jobbet. Känns både bra och dåligt. Alla vill ju ha semester men att få tillbaka lite rutiner känns bra.

Såhär kände jag mig iförrgår kväll innan första jobbdagen. Work sucks!!

 

Hur som helst så har jag tagit tag i pluggandet och har nu sökt in till Matte B, Fysik A, Kemi A och Filosofi A. Ska jag börja plugga till nästa år som är min dröm så måste jag fixa till mina betyg (har inget slutbetyg). Hoppas jag får plugga nu bara, håller tummarna för mig själv.

Nu ska jag klä på mig för att bege mig till jobbet. Längtar redan till helg :)


Kommentarer
Postat av: mormor

håller alla tummar vi har för dig och ditt pluggande! Kram

2010-08-04 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0