Total make over..


VÄLKOMMEN TILL IPHONELIVET :)


H
ar precis beställt hem ett skal från Skinz.se till min lilla telefon. Har någon beställt där ifrån förut? Går det fort?
Var iaf nedsatt från 249 till 179 så jag gjorde ju mig ett riktigt kap måste jag säga. Dessutom är min telefon så ful nu med det skalet jag har. Metallicrosa, fint i sig men har blivit väldigt slitet.

Bild lånad från Skiz.se (kanske framgår?) :D

 

Ska även precis nu gå och köpa en liten strumpa till min telefon som den kan få spendera dagarna i när jag jobbar. Telefonen får nämligen inte plats i mina fickor. Eller får och får, det går ju men det är ingen vacker syn.

 

Bild lånad från Elgiganten.se. Fjollig va? :)

Nej nu är det dags att gå ner den sista timmen och jobba. Har haft en liten minirast såhär på kvällskvisten.


Kommentarer
Postat av: Malin

2010-08-04 @ 20:45:40
URL: http://fancica.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas det har bättre kvalité än mitt Ed Hardy. Skitskal, tyvärr :(

2010-08-04 @ 20:46:45
URL: http://fancica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0