Donzo, DonDon, Tarmen, Prinsen...

Ja kärt barn har många namn, är det inte så man säger? I detta fall är det dock kär hund har många namn :)

Våran lilla skrutt börjar bli stor.. 9:e augusti blir han hela sju månader, men man skulle kunna tro att han fortfarande är åtta veckor. Allt är lek i den där mannens ögon, men vi älskar han mest av allt ändå.

15 april gick vi vår första valpkurs med prinsen. Gick sisådär kan jag säga. Han var överallt, och allt i hundranittio.
Men det var nyttig träning för honom att träffa så mycket andra hundar och människor på samma gång. Han var dessutom så mycket yngre än alla andra. Tror nog egentligen inte han lärde sig så mycket, hehe. Mest nyttig träning som sagt. Nästa kurs sätter igång i slutet av augusti men vi har nog beslutat oss för att vänta lite så lillkillen får mogna lite :) Han fick iaf diplom (stolt husse och matte) :)


 

Hans fina "välförtjänta" diplom :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Åååhh vad jag vill mysa med Donzo nu:) Han är ju för sööööt.

2010-07-31 @ 17:39:30
Postat av: Martina

Han är ju det :) Men nu är jag arg på honom för han har grävt en grop på två decimeter mitt i gräsmattan.. Kom in helt lerig och smutsade ner soffan och mattan.. grrr =P tyvärr svårt å vara arg på dom där valpögonen :D

2010-07-31 @ 17:48:20
Postat av: Josefine

vilken ras är han? :)

2010-09-20 @ 22:06:06
URL: http://josefinepia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0