Mot Söder

Sitter på tåget på väg in mot Söder och Snaps. Känner mig lite sådär måttligt ensam då Sanna redan är där inne. Bakom mig sitter någon hippie och lyssnar högt på musik utan hörlurar. Vem gör det när man sitter ensam? Hur som helst blir det en relativt lugn kväll faktiskt. Några glas rosé tänkte jag och sen hemgång. Hur som så slänger jag upp lite bilder i morgon om jag kommer ihåg å ta några. För nu ska jag snart gå av :) Förresten så måste jag bara undra vilket jävla snille det är som gjort busstidstabellen för Tullinge? Våran buss kommer in till stationen samma minut tåget går, oavsett vilken buss du tar. Sinnessjukt !! Nej nu ska ja gå av. Första gången jag mobilbloggar by the way :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0